вівторок, 3 грудня 2019 р.

Не втрачай надії!


(година спілкування)
Люблю життя таким, як воно є,
Яким його мені Всевишній дарував,
Хоч іноді воно жорстоко б'є
Йому я вдячна за святий цей дар.
Люблю його і в щастя дні погожі
І в дні зневіри, суму і жалю,
І навіть, коли жити вже не можу
Я щиро кожну мить його люблю.
Один лиш раз живу я в цьому світі
Люблю своє життя таким, як є.
                                                      Я вдячна Богу за всі дні прожиті,
                                                      Люблю життя я, бо воно моє.


3 грудня, у Міжнародний день людей з інвалідністю, у Нехворощанській сільській бібліотеці відбувся тематичний захід, на який запросили соціальних працівників територіального центру та директора Будинку культури Світлану Бабенко, а також шановних гостей – Вікторію Котенко, Ігоря Криворучка і Тимура Фурцева. Завідувачка закладу Тетяна Балабан підкреслила, що «сьогодні – день сильних і спрямованих людей, які знають справжню ціну життя у вміють знаходить радість у кожній миттєвості». Побажала запрошеним сил і натхнення, неодмінного успіху, добробуту і життєвого оптимізму. Потім представники терцентру вручили гостям солодкі подарунки.



Немає коментарів:

Дописати коментар