четвер, 13 жовтня 2016 р.

Герої живуть серед нас



Тобі, Україно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи.
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку,
Аби ти щаслива була, Україно,
Моя Батьківщино!

Президент України Петро Олексійович Порошенко з метою вшанування мужності та героїзму захисників незалежності та територіальної цілісності України, військових традицій і звитяг Українського народу, сприяння дальшого зміцнення патріотичного духу у суспільстві та підтримку ініціативи громадськості 14 жовтня 2014 року підписав указ, яким в Україні встановлено свято – День Захисника України, що відзначатиметься щорічно 14 жовтня.
У зверненні до народу глава держави зазначив: «Уже багато років поспіль 14 жовтня ми відзначаємо величне християнське свято Покрови Пресвятої Богородиці. Упродовж століть воно набуло особливо важливого змісту, оскільки пов’язане із боротьбою за свободу та порятунком від ворогів.

У Нехворощанському сільському Будинку культури 13 жовтня відбувся Вечір зустрічі з воїнами АТО «Герої живуть серед нас», який був підготовлений бібліотекарями Я. Котенко та С. Котовою разом із працівниками СБК. Також участь приймали учні Нехворощанської ЗОШ. На свято було запрошено учасників бойових дій на Сході країни. Для їх привітання теплі слова знайшлися у мамів та бабусів. Слово надавалося і  депутату Нехворощанської сільської ради Рожко Мирославі Петрівні. Бібліотекарі підготували книжкові виставки «Покрова – свято козацьке», «З Україною в серці» та виставку дитячих малюнків «Ми народились в Україні».
По закінченню урочистості ведучі запросили усіх бажаючих віддати данину пам’яті  всім, хто боровся за свободу і незалежність України, покладанням квітів до пам’ятника Слави.
Ми пишаємося нашими земляками, які без страху захищають нас та  відстоюють право України бути гордою, незалежною державою.









Немає коментарів:

Дописати коментар