вівторок, 10 травня 2016 р.

Пам’яті колеги



Для мене книги – світло дня,
Для мене книги – зорі ночі…
Моя сім’я, моя рідня,
Мій розум, серце моє, очі…
Без книги я не проживу
Вже, як без вирію лелека…
Я і крізь вічність проживу
В отім святім: бібліотека…
Для вас я книгою лишусь,
Словами, строфами, рядками…
У пам'ять віршами впишусь
У прози буйними рядками…

       Дата 10 травня  обізвалася важким болем  у серцях  бібліотекарів. Ми втратили нашу колегу,  друга, мудрого наставника, порадника Бутенко Валентину Іллівну. Прийшла вона у Нехворощанську зональну бібліотеку у 1955 році на посаду завідуючої відділом абонементу. З початку 90-х років – завідуюча Нехворощанської сільської бібліотеки. Усе своє життя вона присвятила книзі. Бібліотекарі  із сумом і скорботою провели в останню земну путь Валентину Іллівну і назавжди збережуть про неї світлу пам'ять.
      У приміщенні бібліотеки було оформлено куточок пам’яті  «Пам’яті колеги» де розмістилися світлини Валентини Іллівни.




Немає коментарів:

Дописати коментар